Meni
Vaša košarica

Vračila blaga in reklamacije

Vračilo blaga in reklamacije

Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od dneva prevzema naročenih izdelkov trgovcu na objavljen elektronski naslov sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev.

Vračilo kupljenih izdelkov trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov na naveden naslov trgovca.

Rok za vračilo kupljenih izdelkov je 8 dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini.

 

Posebni pogoji za fotokeramiko in fotokristale

Izdelki, kot so fotokeramika in fotokristali, ki so izdelani po meri na podlagi natančnih specifikacij kupca, se ne morejo vrniti, ko so enkrat dobavljeni, razen v primeru, da so bili poškodovani med transportom ali da je prišlo do napake pri izdelavi (npr. naročen je bil barvni tisk, kupec pa je prejel črno-beli tisk). V takih primerih mora kupec nemudoma obvestiti trgovca ter priložiti dokazila o škodi ali napaki (slika ali video).

 

Obrazec za vračilo izdelkov najdete TUKAJ.

 

V primeru, da so izdelki uničeni, poškodovani, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec mora le-ta nemudoma video evidentirati (slika ali video) nastalo škodo in to sporočiti trgovcu.

Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži.

Za vrnjene izdelke trgovec kupcu najkasneje v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma uporabljen darilni bon, morebitne uporabljene promocijske kode in drugi popusti pa se kupcu ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska trgovec izvrši na transakcijski račun kupca. Uporabljeni darilni bon trgovec vrne v obliki dobropisa. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče. Trgovec se vseskozi trudi, da spremembe na spletnem mestu potekajo brezhibno, a se kljub temu lahko kdaj zgodi, da se pojavi kakšna napaka, pri čemer pa se trgovec zavezuje, da jo ob odkritju odpravi v najkrajšem možnem času. Kupec lahko trgovca na napako opozori s klicem ali elektronskim sporočilom.

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov trgovca ali ga osebno prinese na prevzemno mesto trgovca. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V primeru, da kupec, ki odstopa od pogodbe naročenega blaga ne vrne v dogovorjenih rokih se šteje, da je pogodba veljavna, kupec pa izgubi pravico do odstopa do pogodbe.

Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali ki mu je že potekel rok uporabe.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko trgovec kupcu ponudi odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo trgovec z zapisnikom določi ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

 

Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar:

• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;

• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila trgovcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

• je prodajalec dobavill artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom.

 

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti trgovca v zakonsko določenem roku in trgovcu hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Komunikacija

Trgovec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila trgovca bodo vsebovala naslednje sestavine: transparentno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila; pošiljatelj trgovec bo jasno razviden; različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil; željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo trgovec izrecno spoštoval. Oglasna sporočila trgovca bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

 

Pritožbe in spori

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov trgovca. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Trgovec bo v 5-ih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga ves čas obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med trgovcem in kupcem pristojno okrajno sodiščev Mariboru. Trgovec in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za ta pravila in pogoje poslovanja in za vse spore med trgovcem in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi pravili in pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Podjetje Divitis d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom (32. člen ZIsRPS). Podjetje Divitis d.o.o. ne priznava izvensodnega reševanja sporov.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.


Posodobljeno dne: 4.9.2024

Potrebni piškotki

Ti piškotki ali podobna tehnologija so obvezni za delovanje naših storitev in jih ne morete onemogočiti. To se na primer nanaša na piškotke ali podobno tehnologijo, ki hranijo podatke za prijavo po registraciji v naši spletni trgovini tako, da uporabnik ostane prijavljen v naši spletni trgovini tudi, kadar odide na drugo stran, ali pa na piškotke, ki zagotavljajo, da konfiguracija funkcij spletne strani ostane povezana s posameznim uporabnikom (izbrani jeziki, ipd.) skozi ves čas brskanja. Poleg tega ti piškotki in podobne tehnologije pripomorejo k varni in pravilni uporabi naših storitev. Vaš brskalnik lahko nastavite tako, da te piškotke blokirate, ali pa prejemate obvestila o njih. Popolna uporaba vseh funkcij naših storitev bo s tem omejena.

Google Analytics

Za omogočanje uporabnikom primernega oblikovanja in stalno izboljšavo naših strani uporabljamo storitve spletne analize Google Analytics, Google Inc. ("Google"). V tem smislu uporabljamo piškotke in ustvarjamo profile, ki se uporabljajo pod psevdonimi. Informacije, ki jih piškotek ustvari o vaši uporabi te spletne strani, kot je vrsta/različica brskalnika, operativni sistem, ki ga uporabljate, izvorni URL (predhodno obiskana stran), ime gostitelja računalnika, s katerega brskate (naslov IP) ali čas zahteve strežnika so namenjene upravitelju. Google to spletno stran uporablja za oceno vaše uporabe strani, sestavo poročil o aktivnosti na spletni strani in za to, da upravitelju spletne strani nudi še druge storitve v zvezi z dejavnostjo na spletni strani in uporabo interneta. Naslov IP, ki ga vaš brskalnik posreduje kot del Google Analytics, se ne bo združil z drugimi podatki Google. Shranjevanje piškotkov lahko preprečite tako, da ustrezno prilagodite program vašega brskalnika; vendar vas moramo opozoriti, da v tem primeru morda ne boste mogli v celoti uporabljati vseh funkcij na tej spletni strani. Več informacij najdete v naši politiki zasebnosti.

Oglaševanje

Te piškotke ali podobno tehnologijo lahko mi ali naši partnerji nastavimo na naši spletni strani tako, da vam prikažemo relevantne vsebine/oglaševanje na naši strani ali na straneh tretje stranke. Tako imenovane profile lahko ustvarimo na podlagi vaših interesov. Ti podatki na splošno ne zadostujejo za neposredno identifikacijo osebe, saj se uporablja le brskalnik pod psevdonimom in/ali informacije o napravi. Če onemogočite te piškotke ali podobne tehnologije, bo vsebina/oglaševanje manj prilagojeno vašim interesom.