Vračilo blaga in reklamacije
Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od dneva prevzema naročenih izdelkov
trgovcu na objavljen elektronski naslov sporoči, da odstopa od kupoprodajne
pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev.
Vračilo kupljenih izdelkov trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe
se šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od
kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov na naveden
naslov trgovca.
Rok za vračilo kupljenih izdelkov je 8 dni od dne oddanega sporočila o
odstopu od kupoprodajne pogodbe. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani, v
originalni embalaži in v nespremenjeni količini.
Obrazec za vračilo izdelkov najdete TUKAJ.
V primeru, da so izdelki uničeni, poškodovani, pokvarjeni, izgubljeni ali
se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec mora le-ta
nemudoma video evidentirati (slika ali video) nastalo škodo in to sporočiti
trgovcu.
Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo.
Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v
originalni embalaži.
Za vrnjene izdelke trgovec kupcu najkasneje v roku 30 dni od prejema
sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma uporabljen darilni bon,
morebitne uporabljene promocijske kode in drugi popusti pa se kupcu ne vrnejo.
Vračilo vplačanega zneska trgovec izvrši na transakcijski račun kupca.
Uporabljeni darilni bon trgovec vrne v obliki dobropisa. Vračilo plačila v
gotovini ni mogoče. Trgovec se vseskozi trudi, da spremembe na spletnem mestu
potekajo brezhibno, a se kljub temu lahko kdaj zgodi, da se pojavi kakšna
napaka, pri čemer pa se trgovec zavezuje, da jo ob odkritju odpravi v
najkrajšem možnem času. Kupec lahko trgovca na napako opozori s klicem ali
elektronskim sporočilom.
V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne ali po pošti na
naslov trgovca ali ga osebno prinese na prevzemno mesto trgovca. Vrnitev
prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o
odstopu od pogodbe.
V primeru, da kupec, ki odstopa od pogodbe naročenega blaga ne vrne v
dogovorjenih rokih se šteje, da je pogodba veljavna, kupec pa izgubi pravico do
odstopa do pogodbe.
Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec
sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za
ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če
zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave,
lastnosti in delovanja blaga.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je
artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno
njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je
hitro pokvarljivo ali ki mu je že potekel rok uporabe.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko trgovec
kupcu ponudi odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo trgovec z zapisnikom
določi ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po
elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu
drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih
napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet,
lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet. Potrošnik lahko
zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla,
zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije
artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.
Stvarna napaka
Napaka je stvarna, kadar:
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za
promet;
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo
kupec kupuje, ki pa je bila trgovcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče
dogovorjene oziroma predpisane;
• je prodajalec dobavill artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste,
hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te
obvestiti trgovca v zakonsko določenem roku in trgovcu hkrati omogočiti pregled
artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo
določila zakona o varstvu potrošnikov.
Komunikacija
Trgovec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na
daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili
ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila trgovca bodo vsebovala naslednje
sestavine: transparentno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
pošiljatelj trgovec bo jasno razviden; različne akcije, promocije in druge
tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji
udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil; željo
uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo trgovec izrecno
spoštoval. Oglasna sporočila trgovca bodo jasno razvidna in jasno ločena od
iger in tekmovanj.
Pritožbe in spori
Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima
vzpostavljen sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo lahko kupec odda na
elektronski poštni naslov trgovca. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v 5-ih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil
kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga ves čas obveščal o poteku postopka.
Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti
sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh
sporov med trgovcem in kupcem pristojno okrajno sodiščev Mariboru. Trgovec in
kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost
elektronskih sporočil na sodišču.
Za ta pravila in pogoje poslovanja in za vse spore med trgovcem in kupcem
velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne
uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo
kateregakoli drugega prava. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki
niso urejene s temi pravili in pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo
določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu,
Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Podjetje Divitis d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot
pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v
skladu s tem zakonom (32. člen ZIsRPS). Podjetje Divitis d.o.o. ne priznava
izvensodnega reševanja sporov.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi
Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega
zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih
podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.